14 Jun 2015

Saya Pelajar KMP! Part 2

Posted by with No comments
Assalamualaikum.

Yes, it's been a while I havent post anything rite. Hmm, well actually bukan taknak. It was just you know lack of time nak bukak laptop and typing all day long since we got smart phone kan nowadays. I tak suka taip panjang panjang kat phone fyi.

So, yea currently tengah mereput kat rumah. Why?? Sebab dah habis program matrikulasi. And dah dapat result pun. So, i can breath happily. Before ni hardly breath kot. Tercungap-cungap sekejap. Okay, harini I just nak share dengan chuolls few pictures of my friends while I am in KMP. Nak tengok tak? Jom lah tengok... I ni student Modul 2 tau. Those guys in Modul 2 agak woww jugak tau. Hahaha. No, I am not praising. Not at all. Just telling the truth. 
Ni lelaki and perempuan paling pandai in Modul 2. Yang perempuan tu tak tahulah, dalam kuliah tidur. sometimes je focus. Yang lelaki ni dalam kuliah main COC. Tapi result gempak. =='

This is the most handsome guy in Modul 2 katanya. his name is Ahmad Murtadha.

Ni during celebration birthday Amir. Well, Ima quite nakal. haha

Meet Haziq Dean. 

M2T4 againnnn. with our Chemistry teacher. Miss Malyana and Puan Yulinar

Ni kawan kawan yang paling syaitonirrojim sekali. Hahaha, but they always there for me. 

Bros Before Hoes katanya. Well, we got Chick before Geek. 
This is my best buddy. The one whom I share my problems with. 
Chemnight!! M2T4 won the second place. Without proper preparation. Awesome kan?? 

Sometimes when they are having fun with their friends, they forgot to behave. 

The whole students in modul 2.

With few lelaki utagha. I look extra fat. Okay, just forget it. 

See, told yaa right. Semua handsome kan. They are my friends. Yang non stop buat lawak dalam kuliah.

Last but not least .. To those juniors yang teragak agak nak join program Matrikulasi, here I nak share sikit. Takde istilah tak pandai, takut, nak leisure, kena lelong. NO! BIG NO! My friends time SPM, result dia biasa je tapi masuk KMP, 3.9. Padahal everytime cuti pergi vacay dengan kawan kawan. Langkawi, Penang, Kedah. semua tempat dah jejak. You kena pandai bahagikan masa. And then please, focus. Jangan tinggal solat! Mintak restu parents. InshaAllah you'll succeed. Okay guys?

Thank you for reading this entry. See you soon!

0 compliments:

Post a Comment