2 May 2013

Inflakasta #Part2

Posted by
Assalamualaikum uolls. Sekali lagi jari jemariku menari-nari di atas keyboard. Apakah ingin mengadakan konsert rock. Oh tidak. Mungkin rock jiwang. Motif? Anak-anak buah ku amat meminati konsert genre sebegitu. Bukti? Every time ada latihan drama, mereka akan men'sumbang'kan suara dengan lagu-lagu macam itu. So, Wawa sebagai seorang ketua yang baik lagi penyayang. Penyayang ke? Uolls jawab sendiri. hanya mengalakkan minat uolls dengan cara seperti ini. 

Jangan menangis sayang-sayangku sekalian. Nanti banjir Kuantan, siapalah yang nak menanggungnya. Aduh, tak sanggup rasanya nak pergi sekolah naik sampan atau rakit. Mungkin sudah tersurat perjalanan kita hanya sampai disini sahaja. Namun, tetap akan kusimpan kenangan dan memori yang tercipta ini dalam kotak hati.


Pause lagu Kita by Forteen yang kat bawah tu then, play video tu. Lepas tu nyanyi + hayati lagu tu. Script writer yang bagi lagu ni. Sedihkan lagu ni. Air mata dah bergenang ni. 

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa
Hmm, walaupun kita kalah tapi kita kalah bermaruah. So, enjoy je. Buat apa menang kalau kita dicaci atau dimaki. Senyum okay. Memang drama dah habis semalam tapi team #INFLAKASTA takkan pernah berpisah kan? xoxo


Ha, ni lagu yang Wawa rasa macam nak dedicate sangat kat uolls tapi sorrylah, suara Wawa tak semerdu suara uolls.
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Last but not least, Wawa nak minta maaf kalau selama Wawa jadi director ni, ade salah dan silap yang Wawa buat. Sorry sangat okay.  

Gwiyomi

P/s: Memori tercipta merupakan kenangan terindah dalam hidupku.